assistent d el'equip de la Residència per a gent gran Ítaca Arenys parlant amb una resident

Equip de la Residència Ítaca Arenys

Coneix els nostres professionals

A la Residència Ítaca Arenys ens agrada ser completament transparents i accessibles, per això volem mostrar-vos, una a una, cadascuna de les persones que forma part del nostre equip.

Si tens algun dubte o vols contactar amb algun dels nostres professionals, que forma part de l’equip d’Ítaca Arenys, aquí tens una descripció de qui són i un mail de contacte directe amb cadascun d’ells.

A la Residència Ítaca Arenys, la professionalitat del nostre equip,
és la teva tranquil·litat.

Direcció

Atenció directa als residents, famílies i treballadors.
Supervisió de les tasques dels diferents professionals del centre.
Responsable de la relació amb l’administració i verificació del compliment de la normativa.

Administració

Atenció directa als residents, famílies i treballadors.

Control de la facturació mensual dels residents i proveïdors.

Treball Social

És la persona referent al llarg de tot el procés del trasllat de la persona i de la família al centre.
Promou el desenvolupament de les capacitats de la persona.
Fomenta l’adquisició de recursos econòmics per la persona resident.
Vetlla pels drets i els deures de la persona.
Manté i potencia els llaços de la persona amb l’àmbit local.

Educació Social

Organitzar activitats de caràcter lúdic, social, cultural i educatiu, tenint en compte les habilitats i desitjos de cada resident amb l’objectiu d’estimular les seves capacitats, potenciar les relacions interpersonals, facilitar l’adaptació a la seva nova situació. En definitiva, mantenir la il·lusió en aquesta etapa de la vida.

Psicologia

Afavorir el manteniment de l’autonomia, competències i qualitat de vida dels residents, el control de símptomes afectius i conductuals associats.
Atenció i suport a les famílies dels residents.
Orientació i formació a tot l’equip interdisciplinar.

Servei Mèdic

Atenció sanitària assistencial als residents, tant de processos aguts com crònics.
Control de visites a especialistes, de fàrmacs i dietes segons patologies.

Infermeria

Atenció sanitària i cura dels residents en general.
Realitza gestions administratives amb el CAP i la farmàcia.
És responsable de l’administració i control de medicació dels residents.
Atenció directa als residents i a les famílies per consultes sobre l’estat de salut del resident.

Fisioteràpia

En processos aguts, ofereix la possibilitat de fer rehabilitació personalitzada en el mateix centre evitant desplaçaments.
En estats crònics es fa el manteniment de l’estat físic, per retardar i/o enlentir l’envelliment fisiològic natural.
Gestió de les ajudes tècniques necessàries: valoració de la necessitat, tramitació de la prescripció de l’ajuda a la seguretat social i gestió de la comanda.

Responsable dels Geroultors

Supervisar i coordinar la tasca dels gerocultors, vetllant per un treball de qualitat i la gestió del material necessari per a que així sigui.

Gerocultors

Assisteixen i cuiden als usuaris en les activitats de la vida diària que no puguin realitzar per si mateixes i efectuar aquelles realitzacions professionals encaminades a la seva atenció personal i la del seu entorn.

Cap de neteja

Supervisar i coordinar la tasca del personal de neteja i bugaderia, vetllant per un treball de qualitat i la gestió del material necessari perquè així sigui.
Realitza les funcions administratives de la seva competència i la gestió de compres del centre i relació amb proveïdors i altres serveis externs.

Neteja i bugaderia

Realitza funcions de neteja de les habitacions i zones comunes, procurant ocasionar les menors molèsties als usuaris.

S’encarrega del rentat i planxat de la roba tant de la llenceria del centre com dels usuaris.

Cuina

Elabora i condimenta els àpats, amb subjecció al menú i règims alimentaris proposada per la direcció del centre i supervisada del departament mèdic i nutricionista, cuidant la qualitat i la presentació de menús, ajustant-se a la quantitat prescrita.
S’encarrega de la recepció dels aliments, emmagatzematge, supervisant la quantitat i la qualitat, organitzant, supervisant i controlant la neteja, el manteniment i l’ordre de les instal·lacions, equipaments i utensilis gastronòmics.

RRHH i Comunicació

Atenció directa als residents, famílies i treballadors.
Gestió dels quadrants dels treballadors, selecció de nou personal i la seva contractació, gestió de baixes i altes laborals.
Desenvolupa, dona suport i promou els objectius del centre, incloent-hi el desenvolupament de missatges i la creació i difusió de contingut a les xarxes socials per tal d’augmentar la visibilitat.

Manteniment

Responsable del manteniment de totes les instal·lacions del centre.
Programa el treball a fer coordinant i controlant el treball fet per les firmes externes contractades.
Elabora plans de manteniment preventiu i correctiu en les instal·lacions, equips i infraestructures del centre, controlant i/o executant les revisions periòdiques.

Vols treballar amb nosaltres?

Omple les teves dades en el formulari borsa de treball i ens posarem en contacte!

TRUCA'NS
937 958 222 - 937 958 224